گزارش دوره‌ای هیأت مدیره از وضعیت و اقدامات صورت‌گرفته برای مجتمع

image

گزارش دوره‌ای هیأت مدیره از وضعیت و اقدامات صورت‌گرفته برای مجتمع

گزارش دوره‌ای هیأت مدیره (گزارش میان‌مدت) از وضعیت و اقدامات صورت‌گرفته برای مجتمع ارائه گردید.

بدنبال حضور اعضای هیأت مدیره مجتمع و رسیدگی به امور در سه‌ماهه فصل زمستان و ایام نوروز 1400، گزارش ذیل در سه بخش به استحضار مالکان و بهره‌برداران گرامی مجتمع می رسد:  

الف) نظم و امنیت

1. بدنبال اعلام کناره‌گیری مدیر پیشین مجتمع؛ از ابتدای بهمن ۱۳۹۹، آقای مهندس امیر طالبان‌زاده که فردی سختکوش، متواضع و بادانش هستند، مدیریت مجتمع پاسارگاد کیش را بر عهده گرفتند. هیأت مدیره باور دارند و امیدوارند با مدیریت شایسته ایشان وضعیت مجتمع ارتقا یابد و بهترین خدمات برای ساکنان محترم ارائه گردد. ضمن آرزوی توفیق برای ایشان، از همه عزیزان تقاضا می‌شود، در انجام امور جاری و بهبود روزافزون جایگاه مجتمع، مهندس طالبان‌زاده را یاری و مساعدت فرمایند. همچنین، انتظار می‌رود جناب آقای مهندس طالبان‌زاده در جهت بهسازی و نوسازی این مجتمع بی‌نظیر و نیل به نقطه مطلوب از هیچ کوششی مضایقه نفرمایند. 

2. همانگونه که همسایگان گرامی تأیید می‌فرمایند و بر آن اصرار دارند "امنیت مجتمع و ساکنین" اولویت اول و آخر است. در این راستا، موارد ذیل به استحضار می‌رسد: 

نخست: هیچ کدام از نگهبانان مجتمع در زمان شیفت نگهبانی خود، در هیچ حالتی مجاز به ترک محل وظیفه خود نیستند و لذا اجازه حمل مخزن آب یا کپسول گاز را به درب واحدها ندارند. تاکید می‌گردد که نگهبانان مجتمع مجری امور هتلینگ نیستند و بنابراین بجز نگهبانی نمی‌بایست همزمان کار دیگری انجام دهند. از همسایگان و ساکنین محترم تقاضا می‌شود، این بی‌انضباطی‌ها را به مدیر مجتمع و هیأت مدیره اطلاع دهند. 

دوم: شرکتهای توزیع‌کننده مخازن آب، کپسول گاز یا امثالهم چون وجه آنها را بصورت کامل دریافت مینمایند، موظفند سفارش هرواحد را به درب واحد سفارش‌دهنده تحویل دهند و کارکنان مجتمع در این میان حق هیچ گونه دخالتی ندارند. تاکید می‌گردد که نگهبانی مجتمع مجاز نیست از تحویل دادن مرسوله‌ها، کپسول گاز، مخازن آب و امثالهم (بدون ارائه دلیل مشخص) به درب واحدها جلوگیری کند و تنها می‌بایست پس از هماهنگی اولیه با واحد مربوطه، هر محموله یا مرسوله‌ توسط فرد آورنده به درب واحد تحویل شود (این رویه‌ای مرسوم در تمامی مجتمع‌های مسکونی است). برای امنیت همه همسایگان و کاهش خطرات احتمالی، بهتر است که حمل کپسول گاز به درب واحدها و نصب آن توسط کارمند/تکنسین شرکت توزیع‌کننده انجام شود.  

سوم: کارکنان مجتمع تنها در زمانی که در شیفت کاری موظف خود نیستند، می‌توانند به ساکنین واحدها کمک کنند (در این خصوص بزودی دستورالعمل مشخصی به استحضار همسایگان محترم خواهد رسید). در ساعت شیفت، نگهبانان اجازه ترک محل نگهبانی را ندارند. در خارج از ساعت شیفت موظفی هیچ منعی بابت حمل چمدان یا کمک به همسایگان در حمل وسایل وجود ندارد. سایر کارکنان مجتمع (نیروهای خدماتی) نیز در تمام ساعات روز در محل مجتمع حضور دارند و می‌توانند به همسایگان گرامی کمک کنند. در صورت نیاز، کافی است نگهبان با هر کدام از آنان هماهنگ کند تا کار همسایگان را انجام دهند.  

ب) اقدامات صورت گرفته در مجتمع:

1. به علت نیاز افراد سالمند به استفاده از نرده در حین بالا رفتن از راه پله (ورودی جلویی و پشتی مجتمع)، در مجاورت راه‌پله‌ی هر دو سمت، نرده نصب گردید.

زمان اجرا: آذر 1399 با نظارت آقای طاقت، آقای مصلی‌نژاد، مهندس طالبان‌زاده

2. لابی ورودی مجتمع به مبلمان، میز و صندلی تجهیز گردید. 

زمان اجرا: آذر 1399 با نظارت آقای طاقت، آقای مصلی‌نژاد، مهندس طالبان‌زاده

3. جایگزینی لامپ‌ها و ارتقای روشنایی کوریدورها و مشاعات داخل مجتمع انجام شد.

زمان اجرا: دی 1399 با نظارت آقای مهندس طالبان‌زاده

4. جهت جلوگیری از حوادث؛ پل استخر و دور استخر با نرده‌های آلومینیومی محصور شد.

زمان اجرا: در دو مقطع (دی 1399 و فروردین 1400) با نظارت آقای مهندس لبافان، دکتر حسینی، مهندس طالبان‌زاده

5. به منظور ارتقای امنیت ورودی پشتی مجتمع، راه‌بند اتوماتیک نصب شد.

زمان اجرا: بهمن 1399 با نظارت آقای مهندس لبافان، مهندس نارونی و مهندس طالبان‌زاده

6. فاز اول اصلاح، تکمیل و ارتقای نورپردازی محوطه پشتی مجتمع انجام شد.

زمان اجرا: بهمن 1399 با نظارت آقای مهندس اورندی، مهندس فاضلی‌فر، مهندس ذاکری‌پور و مهندس طالبان‌زاده

7. جهت رفاه حال ساکنان گرامی، در محوطه و فضای سبز مجتمع نیمکت‌های دائمی نصب گردید.  

زمان اجرا: اسفند 1399 با نظارت آقای مهندس فاضلی‌فر، دکتر حسینی و منزوی

8. امکانات آلاچیق طبقه دوم با اجرای نورپردازی و تجهیز میز و صندلی، تکمیل گردید.

زمان اجرا: فروردین 1400 با نظارت آقای مهندس طالبان‌زاده، مهندس فاضلی‌فر، دکتر حسینی و منزوی

ج) اطلاع‌رسانی

1. جهت واریز مبالغ "شارژ" واحدها، حساب جدید در اختیار هیأت مدیره مجتمع به شرح زیر اعلام می‌گردد:

بانک: ملت

شماره حساب: 9246249277

کد شبا: IR820120020000009246249277

شماره کارت: 6104337340007739

لازم بذکر است، این حساب در حال حاضر ماهیت حقیقی داشته و به نام اعضای هیأت مدیره (طاقت، لبافان، مصلی‌نژاد، منزوی، نارونی) می‌باشد. چنانچه بدنبال تصویب اساسنامه مجتمع در مجمع عمومی، امکان تعریف شخصیت حقوقی برای این مجتمع (مطابق قوانین موضوعه کشور) میسر شود، حساب بانکی با ماهیت حقوقی (با نام مجتمع) ایجاد خواهد گردید (اگر این امکان فراهم باشد) و جهت پرداخت شارژها به حضور بزرگواران اعلام خواهد گردید و تمامی مبالغی که به "امانت" نزد هیأت مدیره است (اصل + سود) به آن حساب‌ حقوقی منتقل خواهد شد. ضمنا، به جهت جلوگیری از هرگونه ابهام در آینده، متذکر می‌گردد که در زمان واریز وجه به حساب فوق‌الذکر از طریق پایانه‌ها و درگاه‌های اینترنتی، بعلت اینکه امکان نمایش اسامی همه صاحبان حساب فراهم نیست، تنها نام "علی طاقت" بعنوان فرد اول صاحب حساب نمایش داده می‌شود. همچنین اعلام می‌گردد: هزینه شارژ ماهانه واحدها در سال 1400، تا زمان برگزاری مجمع عمومی بعدی، بدون تغییر نسبت به سال گذشته، به ازای هر مترمربع 5500 تومان می‌باشد. 

2. در خصوص اجرای فیبر نوری برای مجتمع، سازمان منطقه آزاد کیش در جهت تشویق ساکنین جزیره به استفاده از اینترنت مبتنی بر فیبر نوری، "بدون دریافت هزینه" کابل‌کشی‌های مربوطه را تا دم ورودی مجتمع اجرا نموده است. در داخل مجتمع نیز فایده اجرای فیبر نوری، در بهره‌مندی از یک پهنای باند با سرعت مناسب و کم‌نوسان از نسل 5G است. این در حالی است که در استفاده از اینترنت مبتنی بر مودم‌های جیبی، Wi-Fi و یا اینترنت گوشی همراه، گاه سرعت خوب و ثابتی قابل دستیابی نیست و بعلاوه، با توجه به نوسان آنتن‌دهی شبکه‌های موبایل در جزیره، گاه قطعی‌های مکرری رخ می‌دهد. در این راستا، یکی از شرکت‌های خصوصی فناوری ارتباطات در جزیره کیش، اعلام آمادگی کرده است تا سرویس فیبر نوری را در داخل مجتمع (رساندن فیبر نوری به درب تمام واحدها) بصورت پیشنهاد ویژه اجرا نماید؛ با این شرط که همه واحدها، مودم‌های ثابت خود + اشتراک یک ساله اینترنت را با تخفیف قابل توجه از همین شرکت تهیه نمایند. البته این مسأله نیاز به همکاری و همراهی همه بزرگواران دارد، بدین معنی که همه واحدها در تهیه مودم‌های این شرکت هم‌نظر باشند. در غیر این صورت، گزینه دیگر برای اجرای فیبر نوری در داخل مجتمع و رساندن کابل به دم درب تمام واحدها، پرداخت مبلغی بیش از ۵۰ میلیون تومان هزینه (از محل شارژ یا سایر هزینه‌های مصوب) است. در این رابطه، هیأت مدیره منتظر رأی و نظر  مالکان و ساکنان مجتمع خواهد ماند.