پیام هیأت مدیره مجتمع به مناسبت سال نو خورشیدی (سال 1401)

image

پیام هیأت مدیره مجتمع به مناسبت سال نو خورشیدی (سال 1401)

هیأت مدیره مجتمع پاسارگاد کیش، سال نو خورشیدی (سال 1401) و قرن جدید را به حضور مالکان و ساکنان گرامی تبریک گفته و آرزوی تندرستی برای همگان دارد.

به نام خدا

 

تقدیم سلام و بهترین شادباش‌ها به همه عزیزان و گرامیان،

گرامیداشت نوروز و نوزایش طبیعت از کهن‌آیین‌های این دیار دیرین است که  دل‌ها و جان‌های آدمیان را تازه می‌کند. نوروز گذری است برای عبور از کهنگی به نو شدن، از کینه و ناشکیبایی به صلح و دوستی. این‌گونه است که بهار از راه می‌رسد و شادی‌بخش و نشاط آور صحنه جهان می‌گردد. خدای رحمان، نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری می‌گذارد تا این امانت سرسبز را به رسم آغاز به طبیعت بسپارد. این امانت چشم‌نواز به بهترین شکل، خود را در جزیره زیبای کیش به منصه ظهور می‌رساند و مشتاقان را از سراسر کشور به خود فرامی‌خواند. بر همین مبناست که ایام سال نو، یکی از بهترین فرصت‌ها برای تجدید دیدار با همسایگان و دوستان عزیز است. امیدواریم که امسال نیز این فرصت برای همه‌مان فراهم شود.

فرا رسیدن سال نو همیشه نویدبخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است. آینده‌ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد. تلاش هیأت مدیره نیز بر این است که با همیاری مالکان و ساکنان، مجتمع پاسارگاد کیش روز به روز زیباتر و کامل‌تر باشد. در این راه، البته، هیأت مدیره خود را جامع‌الاطراف و عاری از خطا نمی‌داند و لذا دست یاری به سوی همه همسایگان گرامی دراز می‌کند. بدیهی است کمک، راهنمایی و مشاورت‌های همه عزیزان موردنیاز بوده و امیدواریم این مشارکت جمعی، به شکل‌گیری یک مجتمع نمونه در جزیره آرام و زیبای کیش منجر شود. ان‌شاءالله ...

 

هیأت مدیره مجتمع مسکونی پاسارگاد کیش، یکم فروردین 1401